СемінариНовиниУчнівське самоврядування
ПОЛОЖЕННЯ про Учнівську Республіку Овруцького професійного ліцею
“Затверджую” Президент Учнівської Республіки _____________________________ ПОЛОЖЕННЯ про Учнівську Республіку Овруцького професійного ліцею 1. Загальні положення 1.1.Учнівська Республіка в ОПЛ (далі - Учнівська Республіка ) є однією з форм самоврядування освітньої установи професійної освіти (далі - ліцею) і створюється ліцеєм в цілях забезпечення прав учнів на участь в управлінні освітнім процесом, вирішення важливих питань життєдіяльності учнівської молоді, розвитку її соціальної активності, підтримки і реалізації соціальних ініціатив. 1.2. Кожен учень має право обирати і бути вибраним в Учнівську Республіку будь-якого рівня відповідно до справжнього Положення. 1.3.Діяльність Учнівської Республіки направлена на всіх учнів ліцею. 1.4.Рішення Учнівської Республіки розповсюджуються на всіх учнів ліцею. 1.5.У своїй діяльності Учнівська Республіка керується Конституцією України, законодавством України, нормативними правовими актами органів державної влади і органів місцевого самоврядування, статутом ліцею і справжнім Положенням. 2.Основні цілі і завдання Учнівської Республіки 2..1.Цілями діяльності Учнівської Республіки є:
2.2.Завданнями Учнівської Республіки є:
3. Структура і порядок формування Учнівської Республіки 3.1 Для ухвалення рішення про створення Учнівської Республіки і Положення про Учнівську Республіку скликається рада, яка також може вносити зміни і доповнення до Положення про Учнівську Республіку, заслуховувати і затверджувати звіти Учнівської Республіки; визначати пріоритетні напрями діяльності Учнівської Республіки, вирішувати питання про дострокове припинення повноважень Учнівської Республіки. 3.2. Рада проводиться один раз на рік. Дату і час проведення ради представництва, а також порядок денний ради визначає Учнівська Республіка. 3.3. Учнівська Республіка повинна оголосити про скликання ради за 1 місяць для її проведення. 3.4.Учнівська Республіка складається з президента, віце-президента, міністрів, секретаря, волонтерської групи, ради груп та учнівських колективів. 3.5.Вибори Президента Учнівської Республіки проводяться простою більшістю голосів, за умови участі в зборах не менше 2/3 лідерів учнівських рад груп. Вибори є відкритими. Президент Учнівської Республіки обирається з числа лідерів груп. 4.Взаємодія Учнівської Республіки з органами управління ліцею 4.1.Взаємини Учнівської Республіки з органами управління регулюються Положенням про Учнівську Республіку в ліцеї. 4.2.Учнівська Республіка взаємодіє з органами управління ліцею на основі принципів співпраці і автономії. 4.3.Представники органів управління ліцею можуть бути присутніми на засіданнях Учнівської Республіки. 4.4.Рекомендації Учнівської Республіки розглядаються відповідними органами управління ліцею. 4.5. Рішення по питаннях життєдіяльності ліцею представники органів 5. Права і обов'язки Учнівської Республіки 5.1. Учнівська Республіка має право:
5.2. Учнівська Республіка зобов'язана:
6. Забезпечення діяльності Учнівської Республіки 6.1.Органи управління ліцею несуть витрати, необхідні для забезпечення діяльності Учнівської Республіки. Привітання директора ліцею з ювілеєм
21 травня учні ліцею привітали директора з ювілеєм. Гладиш Ірина, учениця 24 групи подарувала Миколі Степановичу авторське привітання: В цей день чудовий і весняний Ліцейною родиною вітаємо Вас. Радіємо, що Ви в нас керівник, Що дбає про нас повсякчас. Ви – директор у світі найкращий, І наставника мудрішого нема, Свою душу в нас вклавши, Пожинаєте плоди цього сповна. Шановний Микола Степанович! Вітаємо Вас зі святом, Нехай життя буде ваше багатим, На здоров’я і на силу, І на доленьку щасливу. На ласкаві довгі роки Без біди і без мороки. На рішучість і відвагу, На підтримку і повагу. Бажаємо Вам життя прожити Без сліз, без горя, без біди, Нехай щасливим воно буде Сьогодні, завтра і завжди. Навчання лідерів самоврядування
Лідерами не народжуються, лідерами стають. Саме тому соціальний педагог Хомяк Юлія Станіславівна проводить з учнями-лідерами заняття з елементами тренінгу, метою яких є: формування таких новоутворень у підлітків-лідерів, як організаторське мислення, рефлексія, здатність об’єктивно оцінювати себе і роботу інших; розвиток уміння та навичок організації оптимального спілкування, конструктивної взаємодії.
Більше статей... |