Методична робота

У 2020-2021 н.р. педагогічний колектив ОПЛ працював над методичною проблемою: «Підвищення якості інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів шляхом упровадження інноваційних технологій».

Над її реалізацією в Овруцькому професійному ліцеї працювали 5 методичних комісій:

1. Педагогічних працівників механізації сільського господарства та автотранспорту.

2. Педагогічних працівників предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму.

3. Викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму.

4. Викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій.

5.Класних керівників, вихователів, бібліотекарів та викладачів предметів «Захист Вітчизни» та «Фізична культура і здоров’я».

Членами ліцейних методичних комісій впродовж 2020-2021 навчального року були проведені засідання у формі круглих столів:

1.Круглий стіл на тему: «Мотивація навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках природничо-математичних дисциплін» – 13.10.20р. (педагогічні працівники методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій).

2.Круглий стіл на тему: «Мотивація здобувачів освіти до навчання як засіб підвищення рівня знань» – 25.09.2020 р. (педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

3.Круглий стіл на тему:«Робота класного керівника як взірець для формування колективу здобувачів освіти» – 24.09.2020 р. (педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів).

4.Круглий стіл на тему: «Національно-патріотичне виховання як важливий чинник формування соціокультурних орієнтацій молод»і –15.12.2020 р. (педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів).

5.Круглий стіл на тему:«Впровадження ІКТ на уроках професійної та професійно-теоретичної підготовки» –17.02.2021р. (члени методичної комісії педагогічних працівників механізації сільського господарства та автотранспорту).

- інші методичні заходи:

1.Інструктивно-методичне засідання на тему: «Організаційно-педагогічні умови для забезпечення навчання здобувачів освіти професійного (професійно-технічного) закладу освіти у 2020-2021 н.р.» – 31.08.2020 р. (голова м/к Шевчук Л.В. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

2.Прес-конференція на тему: «Удосконалення методики освітньої діяльності як напрям підвищення ефективності уроків в умовах підготовки здобувачів освіти до участі у ЗНО» – 28.10.2020 р. (голова м/к Шевчук Л.В. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

3.Педагогічна майстерня на тему: «Компетентнісний підхід як основа державних освітніх стандартів» –15.12.2020 р. (голова м/к Шевчук Л.В. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

4.Скринька порад «Виховання й навчання молоді – спільна взаємодія педагогічного колективу та батьків здобувачів освіти» – 29.10.2020 р. (голова м/к Хомутовська Г.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів).

5.Майстерня думок на тему: «Упровадження інновацій при вивченні предметів професійно-теоретичної підготовки соціально-економічного та енергетичного напряму» – 26.11.20р.(голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму).

6.Палітра педагогічного досвіду на тему: «Особливості використання Інтернет-ресурсів в освітньому процесі» – 27.01.21р. (голова м/к Овдєйчук І.І. та педагогічні працівники методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій).

7.Панорама ідей на тему: «Оновлення та модернізація змісту викладання предметів та професій енергетичного напряму в системі професійної (професійно-технічної освіти)» – 30.04.21р.(педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму).

8.Методичний діалог з проблеми: «Підвищення якості уроку шляхом використання інноваційних технологій при вивченні предметів суспільно-гуманітарного напряму» –20.05.2021 р. (педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

9.Творча лабораторія на тему: «Оптимальні шляхи вдосконалення роботи педагога» –24.06.2021 р. (педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

10.Методичний діалог «Спрямування виховного впливу сім'ї та закладу освіти на профілактику асоціальної поведінки» – 20.04.2021р. (педагогічні працівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів).

11. Конференція «Формування здорової всебічно розвинутої особистості під час освітнього процесу» – 20.05.2021р. (педагогічні працівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів).

12.Методичний діалог «Підведення підсумків роботи методичної комісії та плани на новий навчальний рік» 03.06.2021р. (педагогічні працівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів).

- семінари:

1.Проблемний семінар на тему: «Індивідуальний підхід до здобувачів освіти у процесі навчання» – 17.11.20. (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій).

2. Проблемний семінар з обміну досвідом: «Профілактика протиправної поведінки в учнівському середовищі» – 24.11.2020 р. (голова м/к Хомутовська Г.М. та члени методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів).

3.Проблемний семінар на тему: «Ефективність впровадження інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих робітників для зварювального виробництва» –   29.09.20р. (голова м/к Меліхов Л.А. та члени методкомісії педагогічних працівників предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму).

4.Проблемний семінар на тему:«Впровадження інноваційних педагогічних технологій на уроках професійно-теоретичної підготовки та виробничих технологій на уроках практичної підготовки в групах здобувачів освіти з професій сільськогосподарського напряму» 17.11.20 (голова м/к Вечурко С.І. та члени методкомісії педагогічних працівників механізації сільського господарства та автотранспорту).

5.Проблемний семінар на тему: «Індивідуальний підхід у навчанні: гуманістична спрямованість, особистісна орієнтація на визначення індивідуальної траєкторії розвитку здобувача освіти на уроках предметів суспільно-гуманітарного напрямку» –26.01.2021 р. (голова м/к Шевчук Л.В. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

6.Семінар-практикум на тему:«Роль комплексного методичного забезпечення у підготовці кваліфікованих робітників» –31.03.21р.(голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму).

7.Семінар-практикум на тему: «Форми, методи і прийоми забезпечення результативності уроку в системі П(ПТО) (в умовах впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у закладах П(ПТ)О з предметів суспільно-гуманітарних предметів» – 26.03.2021 р. (голова м/к та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму).

8.Семінар-практикум на тему:«Впровадження ІКТ у практичній діяльності викладача» – 15.03.21. (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій).

Проведені такі відкриті уроки:

1.Відкритий урок хімії на тему: «Біологічне значення металічних і неметалічних елементів»(онлайн) – 17. 03. 21 р. (Овчиннікова Н.М.).

2.Відкритий урок з предмета «ЕРОЕ - 2.2.Технологія простого монтажу, виконання простих регламентних робіт» (онлайн) – 09. 03. 21 р. (Меліхов Л.А.).

3.Відкритий урок зарубіжної літератури на тему: «Поль Верлен. Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики» – 19. 02. 21 р.(Куделич Н.І.).

4.Відкритий урок української літератури на тему: «Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками поезії у прозі. Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму» – 05. 04. 21 р. (Круглян О.В.).

5.Відкритий урок фізичної культури на тему: «Гімнастика. Спорт, ігри (баскетбол)» – 25. 11. 20 р. (Першин М.О.).

А також - ряд відкритих виховних заходів:

1.Виховний захід-відеолекторій «Наркотики і наркоманія – підступний ворог людства», соціальний педагог Потапенко Ю.Ю., 16.09.2020р., 15 осіб.

2.Відеопривітання «Твій подвиг залишив відгомін в серцях» (до Дня Захисника Вітчизни), класний керівник 33 групи Куделич Н.І., 13.10.2020 р., 10 осіб.

3.Відеопривітання «Володарі слова і пера» (до Дня працівників професійної (професійно-технічної) освіти), класний керівник 31 групи Овдєйчук І.І., 03.10.2020р., 12 осіб;

4.Бесіда «Здорова молодість – здорова нація», медсестра ОПЛ Кобилинська С.М., 17.11.2020 р., 18 осіб;

5.Відеолекторій «СНІД – небезпечне захворювання» практичний психолог Хомутовська Г.М., 01.12.2020 р., 20 осіб;

6.Акція «Здоров'я – це сучасно» практичний психолог Хомутовська Г.М., 1.12.2020 р., 10 осіб;

7.Виховний захід у формі онлайн «Новорічний карнавал», класний керівник 23 групи Меліхов Л.А., 30.12.2020р., 25 осіб.

8.Скарбничка порад «Шкідливі звички чи життя у своє задоволення?», соціальний педагог Потапенко Ю.Ю.,13.01.2021р., 20 осіб.

9.Тренінг «Способи подолання стресу в період підготовки та здачі ДПА, ЗНО», практичний психолог Хомутовська Г.М., 15.02.2021р., 20 осіб;

10.Симпозіум «Мій вибір – моє майбутнє», соціальний педагог Потапенко Ю.Ю., 22.02.2021р., 25 осіб.

11.Виховна година на тему: «Довго щирими сими словами до людей промовлятиму я...», класний керівник 12 групи – Круглян О.М., 25.02.2021р., 20 осіб.

12.Відео художнього читання твору Лесі Українки «Тиша морська» (до 150-річчя від дня народження Л.Українки), класний керівник 21 групи – Барановська О.М. 28.02.2021р., 5 осіб.

13.Вечір-реквієм «Чорнобиль – це біль народу», класний керівник 21 групи Барановська О.М.,26.04.2021р. 16 осіб.

14.Круглий стіл «Книга – друг на все життя!», бібліотекар Степанчук А.М., 29.04.2021р., 20 осіб.

15.Квест «Одного разу в Європі», класний керівник 12 групи Круглян О.В., 30.04.2021р., 18 осіб

16.Позаурочний захід до Дня здоров'я, викладач фізичного віховання Першин М.О., 07.05.2021р., 20 осіб;

17.Літературний вечір «Ти для мене свята, рідна ненько моя...» (до Дня матері), Куделич Н.І., 10.05.2021р., 19 осіб.

18.«Моя професія – професія майбутнього», класний керівник 11 групи Вечурко С.І., 18.05.2021р., 10 осіб.

19.Брейн-ринг в рамках тижня безпеки руху на тему: «Безпека на дорозі – безпека життя», викладач ПДР Пешко Ю.В., 19.05.2021р., 20 осіб.

20.Дискусія на тему: «Проїзд пішохідних переходів, зупинок транспортних засобів загального користування», викладач ПДР Пешко Ю.В., 20.05.2021р., 25 осіб.

21.Шевченківський фотоквест «Знаний і незнаний Шевченко» в режимі онлайн, Пешко Т.В., 15 осіб.

22.Вікторина «Екскурсія в космос» в режимі онлайн, Овдєйчук І.І., 30 осіб.

23.Математичний квест в режимі онлайн, Король Л.М., 25 осіб.

24.Математика в кросвордах, ребусах, загадках в режимі онлайн, Гурінчук С.В., 20 осіб.

25.Фотоквест з хімії в режимі онлайн на тему: «Вуглеводи», Овчиннікова Н.М., 18 осіб.

26.Квест з біології на тему: «Подорож до країни рослин», Овчиннікова Н.М., 20 осіб.    

27.Позаурочний захід-лекція: «Система оподаткування в Україні. Деклараційна компанія 2021 р.», Степанчук А.М., 30 осіб.

28.Позаурочний захід-лекція: «Вибір професії – ринок праці»,

Степанчук А.М., 30 осіб.

29.Позаурочний захід «Чудові відкриття в енергетиці. Гра «Поле чудес»», Кобилинська М.Г., 20 осіб.

            Із педагогічними працівниками закладу освіти проведені педчитання у нетрадиційній формі:

1.Педчитання-практикум на тему: «Впровадження сервісу Google Meet та Classroom під час дистанційного навчання» –15.01.2021р.(методист, викладач інформатики, інші педпрацівники ОПЛ).

2.Педчитання-практикум на тему: «Удосконалення цифрової компетентності педагогічних працівників – крок до педагогічної майстерності» – 16.01.2021р.(методист, педпрацівники ОПЛ).

3.Педчитання-блок психодіагностичних методик для педагогічного колективу з метою визначення педагогічної взаємодії:

-короткий опитувальник ВООЗ для оцінки якості життя;

-анкетування «Психологічна культура викладача»;

-методика І.М. Юсупова «Моделі взаємодії» 05.01.2021р. (практичний психолог, педпрацівники ОПЛ).

4.Педчитання–рекомендації викладачам щодо дітей з агресивною поведінкою у режимі онлайн 12.01.2021р. (практичний психолог, педпрацівники ОПЛ).

5.Педчитання-заняття з елементами тренінгу на тему: «Що таке психічне здоров’я, як його вберегти?» у режимі онлайн 13.01.2021р. (практичний психолог, педпрацівники ОПЛ).

            Вкінці І семестру були проведені ліцейні етапи олімпіад із загальноосвітніх предметів. Всього брали участь у олімпіадах із загальноосвітніх предметів: 215 здобувачів освіти.

В ІІ семестрі були проведені ліцейні етапи олімпіад із предметів професійно-теоретичної підготовки. Всього брали участь: 120 здобувачів освіти. У обласних етапах олімпіад з предметів Інформаційні технології», «Охорона праці» брав участь Шваб М. (13 гр.). Призового місця не посів. У обласному етапі олімпіади з предмета «Електротехніка» брав участь Базильчук О. (12 гр.). Призового місця не посів.

Учні закладу освіти також брали активну участь в ліцейних   етапах конкурсів.

У ліцейному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика взяли участь 8 кращих здобувачів освіти ліцею: Чадюк Віталій (13 гр.); Савчук Тимофій (13 гр.); Бех Олександр (21 гр.); Мамедова Альбіна (23 гр.); Барановський Олександр (23 гр.); Барановська Вікторія (33 гр.); Редчиць Тетяна (33 гр.); Давиденко Анастасія (33 гр.)

Призові місця посіли:

І місце – Чадюк Віталій (13 гр.);

ІІ місце – Давиденко Анастасія (33 гр.);

ІІІ місце – Редчиць Тетяна (33 гр.).

У ліцейному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської і студентської творчості, присвяченого Шевченківським дням, у номінації «Література» взяли участь 7 кращих здобувачів освіти ліцею: Яцух Василь (32 гр.), Нестеренко Олександра (23 гр.), Мамедова Альбіна (23 гр.), Крючков Нікита (23 гр.), Логвинчук Кирил (23 гр.), Лапко Назарій (13 гр.), Урсу Христина (13 гр.). Переможцями стали такі здобувачі освіти:

ІІІ місце – Урсу Христина (13 гр.), Яцух Василь (32 гр.);

ІІ місце – Мамедова Альбіна (23 гр.);

І місце – Нестеренко Олександра (23 гр.);

           У номінації «Історія України та державотворення» роботи писали 5 здобувачів освіти: Давиденко Анастасія (33 гр.); Скок Владислав (32 гр.); Сакович Марія (33 гр.); Бех Олександр (21 гр.); Мороз Анна (23 гр.).

І місце - Давиденко Анастасія з роботою на тему:«З Україною в серці» (33 гр.);

ІІ місце – Сакович Марія з роботою на тему: «Революція на граніті» (33 гр.);

ІІІ місце – Мороз Анна з роботою на тему: «Кримський похід П. Болбочана» (23 гр.)

У ліцейному етапі Мовно-літературного конкурсу ім. Тараса Шевченка взяли участь 6 кращих здобувачів освіти ліцею, а саме, Лапко Назарій (13 гр.); Урсу Христина (13 гр.); Нестеренко Олександра (23 гр.); Давиденко Анастасія (33 гр.); Редиць Тетяна (33 гр.); Овдєйчук Іван (22 гр.).

Призові місця посіли:

І місце – Давиденко Анастасія (33 гр.);

ІІ місце – Нестеренко Олександра (23 гр.);

ІІІ місце – Овдєйук Іван (22 гр.).

               У ІІ етапі у номінації «Література» брала участь Нестеренко Олександра (23 гр.) з поезіями збірки «Життя іде, прямує крок за кроком…». Призового місця не посіла.

У ІІ етапі у номінації «Історія України і державотворення»брала участь Давиденко Анастасія (33 гр.) ізтворчою роботою на тему: «З Україною в серці (Павло Ковжун – митець нової формації)». Призового місця не посіла.

           У конкурсі-захисті по лінії філії «Професіонали» Житомирського територіального відділення МАНУкраїни Нестеренко О. (23 гр.) із роботою «Колізія світових образів у творчості Лесі Українки» посіла ІІ місце. Керівник: Круглян О.В.

Здобувачка освіти 33 групи Овруцького професійного ліцею Давиденко Анастасія (підготувала викладач Пешко Т.В.) впродовж березня 2021 року брала активну участь у цифровому Марафоні з української мови ім. П. Яцика, що цього року проходив дистанційно. З-поміж 40-ка тисяч учасників компанія HUMAN. на платформі якої проходиив конкурс, однією із переможців назвала і Анастасію, офіційно нагородила дівчину Відзнакою за успішне проходження всіх IV етапів та гідне представлення свого закладу освіти на всеукраїнському рівні.

          У конкурсі фахової майстерності серед здобувачів освіти області з професії «Електрогазозварник» брав участь Мошківський Б. (32 гр.). Призового місця не посів.

            Педпрацівниками закладу освіти здійснювалась інформаційно-видавнича діяльність: підготовлено   ряд методичних розробок:

1.Методична розробка уроку української мови на тему: «Подвоєні і подовжені приголосні» (Шевчук Л.В.).

2.Методична розробка уроку української мови на тему: «Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації, діалог - обмін думками, враженнями (офіційна і неофіційна розмова); обговорення самостійно обраної теми»

(Шевчук Л.В.).

3.Методична розробка уроку української літератури на тему: ««Щоденник» О.П. Довженка - документ трагічної доби масових сталінських репресій» (Шевчук Л.В.).

4.Методична розробка уроку зарубіжної літератури на тему:                                                                                                                                                                               «Урок - проєкт «Дивлюся, як в дзеркало, в тебе» (за романом Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара». Система образів роману, значення і символіка його назви) (Куделич Н.І.).                                                                                                                                                    

5.Розробка науково-дослідної роботи на тему: «Україна в житті і творчості зарубіжних письменників»

(Куделич Н.І. ).

6.Методична розробка «Тестові завдання із зарубіжної літератури для учнів 2-го курсу» (Куделич Н.І. ).

7.Методична розробка «Тестові завдання (І курс)» (Куделич Н.І.).

8.Методична розробка «Блоки (І-ІX) тестових завдань із зарубіжної літератури (І-ІІ курси)»(Куделич Н.І.).

9.Методична розробка уроку зарубіжної літератури «Трагічна доля поетів Срібної доби. («Свіча горіла на столі, свіча горіла…»)»(Куделич Н.І. ).

10.Методична розробка уроку зарубіжної літератури «Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти» (Куделич Н.І. ).

11.Методична розробка «Тестові завдання із зарубіжної літератури з теми: «Божественна комедія» Данте» (Куделич Н.І. ).

12.Методична розробка «Алгоритм проведення нестандартних типів уроків зарубіжної літератури» (Куделич Н.І. ).

13.Методична розробка позакласного заходу на тему: «Подорож країною Фізика» (Овдєйчук І.І.).  

14.Методична розробка виховної години на тему: «Чорнобиль: трагедія … подвиг…пам'ять» (Овдєйчук І.І.).

15.Методична розробка позакласного заходу на тему: «12 квітня – Всесвітній день авіації та космонавтики» (Овдєйчук І.І.).

16.Методична розробка на тему: «Інтерактивне навчання на уроках хімії»

(Овчиннікова Н.М.).  

17.Методична розробка уроку хімії на тему: «Глюкоза»   Мультимедійна презентація на тему: «Великий працелюб в житті і геній у науці» (Овчиннікова Н.М.).

18.Методична розробка на тему: «Особливості підготовки здобувачів освіти до ДПА/ЗНО в умовах дистанційного навчання» (Овчиннікова Н.М.).

19.Методична розробка уроку української мови на тему: «Слова власне українські і запозичені. Виправдані і невиправдані запозичення» (Мішина Т.В.).

20.Методична розробка уроку української літератури на тему: «Ліна Костенко – королева української поезії» (Мішина Т.В.).

21.Методична розробка уроку української мови на тему: «Прикметник. (Творення відносних і присвійних прикметників)» (Пешко Т.В.).

22.Методична розробка уроку української літератури на тему: «Остап Вишня (Павло Губенко).Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. «Моя автобіографія» - гумористичний життєпис автора» (Пешко Т.В.).

23.Методична розробка уроку англійської мови на тему: «Моя майбутня професія» (Круглян О.В.).

24.Методична розробка уроку громадянської освіти на тему: «Поняття прав дитини» (Домославська Н.В.).

25.Методична розробка уроку історії України на тему: «Культурне життя в Україні післявоєнного періоду» та «Культура України в роки війни» (Домославська Н.В.).

26.Методична розробка уроку англійської мови на тему: «Моя майбутня професія» (Круглян О.В.).

27.Методична розробка уроку англійської мови «Україна в світі» (Білоусенко В.І).

28.Методична розробка уроку англійської мови «Молодіжний рух в Україні» (Білоусенко В.І).

29.Методична розробка уроку англійської мови «Проблеми довкілля» (Білоусенко В.І).

30.Методична розробка уроку англійської мови «Свята в Україні» (Білоусенко В.І).

31.Методична розробка уроку англійської мови «Винаходи та винахідники»

(Білоусенко В.І).

32.Методична розробка уроку англійської мови «Свята в Англії» (Білоусенко В.І).

33.Методична розробка текстів для домашнього читання професійного спрямування із завданнями(Білоусенко В.І).

34.Методична розробка словника професійних термінів(Білоусенко В.І).

35.Методична розробка навчального робочого зошитіа з англійської мови (Білоусенко В.І).

36.Методична розробка на тему: «Використання інтерактивних технологій на уроках хімії», практичний посібник «Використання елементів STEAM освіти на уроках хімії» (Овчиннікова Н.М.).

37.Методична розробка уроку з математики на тему: «Статистичні дані. Способи подання даних» (Король Л.М.).

38.Методична розробка уроку з інформатики на тему: «Криптографічні методи захисту інформації» (Чайка Ю.А.).

39.Методична розробка на тему: «Технологія створення завдань в тестовій формі з використанням комп’ютерних програм» (Чайка Ю.А.).

40.Методична розробка уроку з інформатики на тему: «Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці» (Чайка Ю.А.).

41.Методична розробка на тему: «Невиплакані сльози України» (до Дня пам'яті жертв голодомору)(Домославська Н.В.).

42.Методична розробка на тему: «Сім'я – це осередок формування особистості» (Круглян О.В.).

43.Методична розробка на тему: «Діяльність класного керівника щодо забезпечення умов для творчого розвитку особистості» (Овдєйчук І.І.).

44.Методична розробка на тему: «Люди, будьте взаємоввічливими» (до Дня людей похилого віку) (Шевчук Л.В.).

45.Методична розробка на тему: «Зустрічаймо рік Новий» (Меліхов Л.А.).

46.Методична розробка уроку з предмета «Основи галузевої економіки та підприємництва» на тему: «Планування підприємницької діяльності» (Степанчук А.М.).

47.Інструкційно-технологічні картки з виробничого навчання для здобувачів освіти з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» (Кобилинська М.Г.).

48.Інструкційно-технологічні картки з виробничого навчання для здобувачів освіти з професії «Електрогазозварник» (Сопчук С.О.)

49.Методична розробка уроку виробничого навчання з теми: «Вимірювання опору ізоляції та випробування її на електричну міцність» (Кобилинська М.Г.).

50.Методична розробка уроку виробничого навчання з теми: «Монтаж електропроводок» (Кобилинська М.Г.).

51.Методична розробка уроку з інформатики на тему: «Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці» (Чайка Ю.А.).

52.Методична розробка на тему: «Використання інноваційних технологій навчання на уроках географії як основа формування ключових компетентностей здобувачів освіти» (Павлюк К.П.).

Педагогічні працівники ліцею друкували свої статті та методичні напрацювання в засобах масової інформації на міському та всеукраїнському рівні, а також у інформаційно-методичному бюлетені „Вісник ПТО” НМК ПТО у Житомирській області

            На ліцейному та обласному рівні (Степанчук А.М., Меліхова Л.А., Куделич Н.І.) вивчено та узагальнено досвіди таких педпрацівників:

1.Досвід Степанчук А.М. на тему: «Застосування нестандартних методів і підходів до організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки».

2.Досвід Меліхова Л.А. на тему: «Впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес ліцею».

3.Досвід Куделич Н.І. на тему: “Розвиток розумових здібностей здобувачів освіти, істотне підвищення престижу інтелекту і загальної культури кожної особистості шляхом застосування новітніх методів навчання на уроках зарубіжної літератури».

4.Досвід Круглян О.В. на тему: «Впровадження проєктно-технологічних компетенцій на уроках української мови, літератури та англійської мови».

5.Досвід Хомутовської Г.М. на тему: «Психічне здоров҆ я учасників освітнього процесу ліцею».

6.Досвід Кобилинської М.Г. на тему: «Сучасні виробничі та педагогічні технології та їх застосування в роботі майстра виробничого навчання».

7.Досвід Існюка С.В. на тему: «Патріотичне виховання молоді».

Майстер виробничого навчання Кобилинська М.Г. та викладач Існюк С.В. атестовані на відповідність займаній посаді; викладач Круглян О.В. та практичний психолог Хомутовська Г.М. – на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії», викладачі Степанчук А.М., Меліхов Л.А., Куделич Н.І. – на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та Степанчук А.М. – на присвоєння педзвання «викладач-методист».

Підвищили свою кваліфікацію в цьому 2020-2021 н.р. 7 педпрацівників та 1 керівник:  

соціальний педагог Потапенко Ю.Ю. в КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради; директор Степанчук М.С. - у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти, м. Київ; практичний психолог Хомутовська Г.М., керівник фізичного виховання та викладач Шатило Ю.Ф., викладачі Куделич Н.І., Шевчук Л.В., Овчиннікова Н.М., Круглян О.В. – у   Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області.

            Впроваджено в освітній процес 22 інноваційні педагогічні технології:

- Технологія формування творчої особистості, проєктна технологія (фізика, хімія, українська література основи галузевої економіки і підприємництва, основи економіки, економіки підприємства – Овдєйчук І.І., Овчиннікова Н.М., Пешко Т.В., Степанчук А.М.,

Шевчук Л.В.

-Технологія навчання як дослідження (хімія, біологія, фізика, українська мова, зарубіжна література, основи галузевої економіки і підприємництва, основи економіки) – Овчиннікова Н.М., Овдєйчук І.І., Пешко Т.В., Степанчук А.М., Куделич Н.І.,

Мішина Т.В., Шевчук Л.В.

-Впровадження технології коучингу, акмеологічних технологій (хімія, біологія, фізика, українська мова, зарубіжна література, історія) – Овчиннікова Н.М., Овдєйчук І.І.,

Куделич Н.І., Мішина Т.В.,

Шевчук Л.В., Домославська Н.В.

-Технологія групової навчальної діяльності (інформатика, фізкультура, основи галузевої економіки і підприємництва, основи економіки, математика) – Чайка Ю.А.,

Першин М.О., Степанчук А.М., Гурінчук С.В.

- Презентаційна технологія, вікі-технології (інформатика, охорона праці) –

Сіндікаєва О.Г., Чайка Ю.А.

-Технологія інтерактивного навчання (математика, німецька мова, хімія) – Гурінчук С.В., Пешко Т.В., Овчиннікова Н.М.,

-Інформаційні технології навчання (англійська мова, основи галузевої економіки і підприємництва, технічне креслення) – Білоусенко В.І., Степанчук А.М., Вечурко С.І.

-Особистісно орієнтована технологія навчання (українська мова, зарубіжна література) – Баранівська О.М., Пешко Т.В., Куделич Н.І.

-Технологія розвивального навчання (історія) – Домославська Н.В.

-Модульно-рейтингове навчання – викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки.

-Використання вебквестів, хмарних технологій, кейс-технології на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки, інформатики

Сіндікаєва О.Г., Чайка Ю.А.

-Вивчення інноваційних технологій посіву на уроках предмета «Агротехнології» – Вечурко С.І.

-Вивчення зернових сівалок мінімального та нулевого циклу на уроках предмета «Сільськогосподарські машини» –Вечурко С.І.

-Робота з електронною поштою через вебінтерфейс, використання OneDrive, блогів на уроках інформатики та предмета «Інформаційні технології» –

Чайка Ю.А., Степанчук А.М.

-          38 інноваційних виробничих технологій:

- Використання на уроках виробничого навчання та предметів професійно-теоретичної підготовки у групах електромонтерів світлодіодних ламп: Т-80-23W-6400 К-Е27, А60-005S-T27-10 W 4000R, LEBRON-6W4100 K/480Lm, LED-048-NE-10W, світильників зі світлодіодними лампами: LX3012-06-18N, SDLS-18NLED 220-240 V 18W, SMD-LEDIP20-24W, LBCG45 E27GW, LED-SVU-15-04-121 (70W), реле напруги 20A, автоматичного вимикача диференційного струму AВДТ-32, пристрою захисного відключення ПЗВ-АС220/380 В-50Гц – Старовойт В.Я., Рафальський М.П.,

Рудницький В.І., Богдан М.В., Кобилинська М.Г., МеліховЛ.А.

-Використання на уроках виробничого навчання у групах трактористів інноваційних технологій посіву – Шатило К.А., Дуб Б.О.

-Використання на уроках виробничого навчання у групах електрогазозварників сучасних зварювальних інверторних апаратів та зварювальних напівавтоматів (напівавтомат «Плазма Mig/ММА-340», зварювальний інвертор «Дніпро М-250») – Криволапчук Ю.В.

- Використання на уроках інформаційних технологій, інформатики мультимедійних засобів навчання: MicrosoftPowerPoint для створення слайдових презентацій та WindowsMovieMaker для створення відеокліпу (потокової презентації); Open-Test

Степанчук А.М., Чайка Ю.А.

-Використання свердла ступеневого Дніпро-М Р6М5, трьохгранного хвостовика 4-30 мм, пістолета заклепочного Дніпро-М RV-3 ULTRA 2,4-4,8 – на уроках виробничого навчання в групах здобувачів освіти, які здобувають професію слюсаря-ремонтника –

Дуб Б.О.

-Застосування сучасних технічних рідин для систем пуску, охолодження, мащення двигунів внутрішнього згорання:

-пускової рідини для швидкого та ефективного пуску бензинових та дизельних двигунів SUPERSTART;

-комплексного очисника паливної системи CLEANER;

-герметика систем охолодження STOP LEAK;

-промивки оливосистем двигуна ABSOLUTMOTORCLEANER;

-присадки для систем мащення двигуна MOTOR Reanimator науроках предметів професійно-теоретичної підготовки в групах здобувачів освіти з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»). Водій автотранспортних засобів (категорія «С»)»– Пешко Ю.В.

-Застосування сучасних мінеральних добрив компанії «Українські мінеральні добрива»: азотно-сірчаних та комплексних добрив, на основі сульфату амонію, нітроамофоску компанії «Тетра-Агро», хімічних сполук проти бур’янів: «Слаш», «Тітус», «Євро-Лайтнінг», «Квелекс», сполуки для підсушування рослин перед початком жнивдесикант «ЖАР БТ», системного протруйника насіння і бульб сільськогосподарських культур від шкідників сходів та ґрунтових шкідників «Табу», сучасних стимуляторів росту рослин: біологічного добрива «Ізабіон», біостимулятора «Megafol»,стимулятора росту «Гулівер» Стимул – на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки «Основи агрономії», «Технологія виконання сільськогосподарських та інших механізованих робіт», «Організація та технологія механізованих робіт»Вечурко С.І.

Впродовж навчального року заклад освіти взяв активну участь у бласних конкурсах:

- на кращий Центр професійної кар’єри на базі ЗП(ПТ)О;

- на кращий інформаційно-просвітницький матеріал щодо протидії булінгу в освітньому середовищі (практичний психолог Хомутовська Г.М. нагороджена дипломом ІІІ ступеня);

- на кращу відео з популяризації робітничих професій «Світ професій очима молоді»

(підготовлено 3 відео);

- на кращий стан викладання предмета «Захист України» у ЗП(ПТ)О (взяв участь викладач Існюк С.В.);

- на кращий дистанційний курс з предмета «Математика» (брала участь викладач математики Король Л.М. із дистанційни курсом «Геометрія. Координати і вектори у просторі».

Відвідано 5 виставок перспективного виробничого досвіду:

ExpoAgrotech»- в рамках «АГРО -2020» – 12.08.2020р.(2 педпрацівники);

-AGROEXPO-2020 - 03.10.2020р. (2 педпрацівники);

-elcomUkraine– 08.10.2020р. (1 педпрацівник);

-ІнтерАГРО-2020 – 29.10.2020р. (1 педпрацівник);

-EcoEnergyExpo – 11.11.2020р. (3 педпрацівники).

Були проведені ряд онлайн-виховних заходів на ліцейному рівні, організовано ряд         виставок на рівні ліцею бібліотекарем Степанчук А.М.

Впродовж навчального року майже всі педагогічні працівники ліцею брали активну участь у онлайн-вебінарах. Найактивнішими у вебінарах були Степанчук А.М., Овдєйчук І.І., Круглян О.В., Хомутовська Г.М.Заслуговує на увагу майстер-клас на тему: «Створення мотиваційного компоненту для успішного оволодіння математичною освітою»(Гурінчук С.В.).

            Розроблено та впроваджуються 10 інноваційних проєктів:

1.Проєкт на тему: «Здорове харчування – запорука довголіття» (Овчиннікова Н.М.);

2.Проєкт на тему: «Фізика в поезії і прозі»,

3.Проєкт на тему: «Математика у фізиці» (Овдєйчук І.І.)

4.Проєкт на тему: «Шевченко знаний і незнаний» (Пешко Т.В.);

5.Проєкт на тему: «Україна в житті та творчості зарубіжних письменників» (Куделич Н.І.);

6.Проєкт на тему: «Літопис Голодомору 1932-1933 років: сторінки трагедії мого краю» (Пешко Т.В.).

7. Проєкт на тему: «NewYork» (Білоусенко В.І.).

8.Проєкт на тему: «Творчість Ліни Костенко» (Шевчук Л.В.).

9.Проєкт на тему: "Запозичення як шлях збагачення словникового складу мови" (Мішина Т.В.).

10.Проєкт на тему: «Дивлюся, як в дзеркало, в тебе» (за романом

Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара». Система образів роману, значення і символіка його назви)».

           У закладі освіти здійснюється дослідно-експериментальна робота на тему: «Системний підхід до модернізації освітнього процесу в ЗП(ПТ)О засобами інноваційних технологій». В роботі задіяні п׳ять дослідницьких експериментальних груп, які об’єднують 8 педагогів нашого закладу (Пешко Т.В.,Куделич Н.І., Степанчук А.М., Шевчук Л.В., Мішина Т.В., Пешко Ю.В., Овдєйчук І.І., Овчиннікова Н.М.). В ході досліджень підготовлені презентації проєктів 1-шої експериментальної групи (Овдєйчук І.І., Овчиннікова Н.М.), які працюють над темою «Застосування проєктної діяльності як однієї з інноваційних технологій при викладанні природничо-математичних дисциплін» на такі теми: «Здорове харчування – запорука довголіття» (Овчиннікова Н.М.), «Фізика в поезії і прозі», «Математика у фізиці» (Овдєйчук І.І.),

презентація дослідницької роботи, яка постійно доповнюється, 2-ої експериментальної групи (Куделич Н.І., Пешко Т.В.) на тему: «Україна в житті і творчості зарубіжних письменників» (Куделич Н.І.) та презентація дослідницької роботи «Літопис Голодомору 1932-1933 років: сторінки трагедії мого краю» (Пешко Т.В.).

Керує роботою експериментальних груп методист Пешко Т.В.