Конкурси професійної підготовки

Вже стало традицією у Професійно-технічному училищі №35 м. Овруча проводити конкурс професійної майстерності серед майстрів виробничого навчання з професії: «Водій автотранспортних засобів категорії «С»».

Перш за все конкурси професійної майстерності проводяться як контролюючі заходи на заключному етапі стажування в залежності від умов стажування і професії педагогічних працівників. Вони проводяться для майстрів виробничого навчання усіх фахів, якщо в процесі стажування ці педагогічні працівники практично засвоїли нове обладнання, інструменти, пристосування, технологічні операції, прийоми, вправи.

Основна мета конкурсів професійної майстерності поглиблення практичних умінь і навичок вищезгаданих категорій педагогічних працівників, підвищення їхньої професійної  майстерності, закріплення знань про особливості сучасної техніки.

Проведення конкурсів  планується заздалегідь. Відповідно до перспективного плану-графіка  стажування  плануються і терміни проведення училищних конкурсів професійної майстерності, якщо немає обласного  конкурсу  із певних професій. 

 Видається  наказ по училищу про проведення конкурсу професійної майстерності із певної професії, а також про створення училищного  організаційного комітету та  журі, до якого  входять голови відповідних фахових методичних комісій, представники підприємств, на яких педагогічні працівники  проходили  стажування, директор училища, заступник директора з НВР, методист,  а також створюється робоча група, яку очолює старший майстер.  

  26

 

Перед проведенням конкурсу розробляється відповідна навчально-методична документація:готуються бланки  протоколів (протокол проведення інструктажу охорони праці, протокол результатів конкурсу),  умови, які включають завдання   для двох етапів конкурсу: теоретичного і практичного, критерії оцінювання виконання завдань, які обговорюються та схвалюються на засіданнях фахової методичної комісій педпрацівників механізації сільського господарства та автотранспорту.     Завдання складаються  відповідно до зданих звітів про стажування і заздалегідь не розголошуються.  Старший майстер надає консультації педагогічним працівникам перед конкурсом. Для покращення організації конкурсу оргкомітетом розробляється програма його проведення.

Цього року 19 березня конкурс відбувся у два етапи.

 Перед початком теоретичного завдання проводилося жеребкування номерів варіантів завдань. На першому, теоретичному, етапі педагогічні працівники  відповідали на питання  (це здебільшого тести на комп׳ютері), які стосуються організації праці на робочому місці, правил дорожнього руху, безпеки руху, будови автомобіля, охорони праці, педагогіки, психології, методики викладання уроків виробничого навчання.

   

 

Перед початком другого етапу проводилося жеребкування робочих місць учасників конкурсу. На цьому  етапі педагогічні  працівники виконували практичні вправи на автомобільному майданчику, давали фрагменти уроків виробничого навчання відповідно до затвердженої програми. При виконанні практичних вправ вищу майстерність виявив Кураченко Ф.Ф.

   

 

Фрагмент уроку виробничого навчання, який провів  майстер виробничого навчання Ф.Ф. Кураченко, оцінений журі на вищий бал, а ніж фрагмент  уроку, проведений Л.З. Осадчуком. В цілому переможець усіх  етапів конкурсу Кураченко Ф.Ф.