Професії 

sample image Вибір професії – найважливіший вибір у нашому житті. Лише улюблена ... Детальніше

Наші новини 

sample image Найсвіжіші новини нашого училища ... Детальніше

Довідка 

sample image Якщо Вам потрібна довідкова інформація, перейдіть за посиланням ... Детальніше

Семінари

Новини

Контактні дані педагогічних працівників ОПЛ при дистанційному навчанні

email3.jpg

COVID-19 Профілактика

День охорони праці 2020 року

У 2020 році Україна відзначає День охорони праці під девізом «Зупинимо пандемію: безпека і здоров’я на роботі можуть врятувати життя»

Відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 №685/2006, щороку 28 квітня, у  Всесвітній день охорони праці, в Україні відзначають День охорони праці. Цього року він присвячений боротьбі з пандемією смертельно небезпечної недуги коронавірусної хвороби COVID-19, яка сьогодні вже панує у всьому світі.

З метою належного відзначення організаційний комітет з підготовки та проведення у 2020 році Дня охорони праці в Україні за участі представників Держпраці, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Міжнародної організації праці в Україні, Фонду соціального страхування України та організацій профспілок і роботодавців опрацював Звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, роботодавців, профспілок, засобів масової інформації, керівників і працівників підприємств, установ та організацій з нагоди Дня охорони праці в Україні.

Рекомендуємо під час організації відзначення Дня охорони праці використовувати підготовлений Міжнародною організацією праці Контрольний перелік заходів, що є важливим елементом профілактики і пом’якшення наслідків поширення коронавірусної інфекції на робочому місці, та постер до Дня охорони праці,  що додаються.

Звернення 

Контрольний перелік заходів

Постер до Дня охорони праці

ЩО РОБИТИ БАТЬКАМ З ПІДЛІТКАМИ?

    Мабуть, усі батьки помічають зміни у поведінці своєї дитини: роздратованість, емоційна нестабільність, бажання сперечатися і суперечити батькам навіть через дрібниці, з дитиною стає все важче домовлятись, виникнення скритності, негативізму, конфліктності, гостре відстоювання своїх прав та небажання виконувати елементарні обов'язки. У цей час самі діти кричать про біль нерозуміння їх дорослими, страждають від самотності і одночасно прагнуть до неї; мріють виговоритися і міцно охороняють свій внутрішній світ від вторгнення. Отже, дитина вступила в один з найважливіших життєвих періодів, у перехідний період від дитинства до дорослості, в підлітковий період. Підліток залишається з усіма проблемами, які супроводжують дорослішання, один на один. Допомогти йому може тільки сім'я.

Що можуть зробити батьки для свого підлітка?

1.Головне, що можуть зробити батьки, - це зрозуміти і прийняти зміни, що відбуваються у їхній дитині. Необхідно зрозуміти, що все, що відбувається з дитиною не тільки нормально, але і закономірно.

2. Задоволення потреби підлітка в любові і прийнятті (відкрите вираження своєї любові до нього навіть у ситуаціях,коли він і сам не готовий до цього). Тому багатьом батькам доведеться починати проявляти свою любов «маленькими порціями», які буде готова прийняти дитина. Нажаль, дехто з батьків не вміє проявляти свою любов інакше, ніж через годування, контроль і зовнішню турботу. А підлітки, навпаки, сприймають ці дії як відсутність любові, що призводить до численних конфліктів.

3. Важливо, щоб підліток мав можливість не тільки приймати любов, але і віддавати її (дбати про когось, допомагати, тобто дієво проявляти дорослість).

4. Важливо пам’ятати , що у підлітковому віці стрімко розвивається здатність до рефлексії (при наявності умов для цього). Одним з найважливіших аспектів є задоволення потреби у саморозкритті.

5.Дитина повинна мати можливість говорити з батьками про все, що її хвилює. Але вона буде це робити тільки тоді, коли буде впевнена, що не отримає у відповідь засудження своїх поглядів, стилю поведінки, одягу, друзів тощо. Батькам варто з повагою вислуховувати думки своїх дітей, навіть якщо вони інші.

6. Цей віковий період дуже важливий для становлення суб'єктної позиції, оскільки новоутворенням тут є особистісне самовизначення – вміння підлітка зробити вибір і нести за нього відповідальність. Передумовою самовизначення можна назвати самостійність. Слід пам'ятати, що з одного боку, підліток прагне до самостійності і відстоює її, з іншого – не завжди може її використовувати. Тому головне завдання батьків – сприяти становленню зрілої самостійності підлітка. При цьому варто опредметнити саме поняття самостійності, оскільки вона нерідко по-різному розуміється батьками і самими підлітками, що стає причиною конфліктів між ними. Батьки зазвичай мають на увазі в основному обов'язки (самостійно прибрати квартиру, випрати …), підлітки – в основному права (самостійно вибирати одяг, час сну, приходу додому тощо). У самостійні вчинки повинні рівномірно включатися як права, так і обов'язки.

7.Будь-які дії батьків, які сприймаються дітьми як контроль, різко відриваються, викликають бурхливі емоційні реакції. Дуже важливо, щоб батьки зуміли необхідні контролюючі дії донести до підлітка як дії турботи про нього або уваги, тоді та ж сама батьківська поведінка буде сприйнята підлітками більш лояльно.




Рекомендація дня: «Дитина найбільше потребує вашої любові саме тоді, коли найменше її заслуговує!»