Методична робота

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Категорія: Сторінки
Створено: Неділя, 04 серпня 2013, 09:20
Перегляди: 11109

 У 2022-2023 н.р. педагогічний колектив ОПЛ працював над методичною проблемою: «Сучасний урок. Компетентісний підхід у навчанні і вихованні здобувачів освіти». 

Над її реалізацією в Овруцькому професійному ліцеї працювали 5 методичних комісій:

 1.Педагогічних працівників механізації сільського господарства та автотранспорту.

 2.Педагогічних працівників предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму.

 3.Викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму.

 4.Викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій.

 5.Класних керівників, вихователів, бібліотекарів та викладачів предметів «Захист Вітчизни» та «Фізична культура і здоров’я».

 Проводились колективні та індивідуальні форми методичної роботи, основними завданнями якої були:

 -вивчення, впровадження та поширення перспективного досвіду роботи педагогічних працівників закладів освіти;

-впровадження у освітній процес інноваційних педагогічних, виробничих технологій та науково-методичних досягнень;

-впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, технологій дистанційного навчання в освітній процес;

-вивчення методичних проблем з метою створення системи практичної допомоги педагогічним працівникам;

-підвищення кваліфікації різних категорій педагогічних працівників;

-покращення стану охорони праці та безпеки життєдіяльності працівників тощо.

Членами ліцейних методичних комісій впродовж 2022-2023 навчального року були проведені засідання у формі круглих столів:

1.Круглий стіл «Роль особистості класного керівника у формуванні колективу здобувачів освіти:

(голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) –22.09.2022 р.

2.Круглий стіл «Формування патріотичної компетентності здобувачів освіти. (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) –27.10.2022 р.

3.Круглий стіл «Формування у підлітків культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв’язання конфліктів»(голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) –23.11.2022 р.

   4.Круглий стіл на тему: «Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану з використанням технологій дистанційного навчання» (голова м/к Вечурко С.І. та члени методкомісії педагогічних працівників механізації сільського господарства та автотранспорту) –17.02.2023 р.

5.Круглий стіл на тему: «Навчальний рік позаду: підсумки, реалії, проблеми» (голова м/к Вечурко С.І. та члени методкомісії педагогічних працівників механізації сільського господарства та автотранспорту) –23.06.2023р.

6.Круглий стіл на тему: «Шляхи активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках природничо-математичних дисциплін» (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій) – 10.11.22р.

7.Круглий стіл на тему: «Оновлення комплексного методичного забезпечення предметів і професій за рахунок впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій в основній процес» (голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму) -21.10.22р.

8.Круглий стіл на тему: ,,Удосконалення методики проведення уроків як запорука успішного складання ЗНО (мультипредметного тесту) в 2022-2023 н.р.'' (голова м/к Новинкіна Н.П. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму) –26.09.22р.

-інші методичні заходи:

1.Педагогічні обговорення на тему: «Інструменти і технології дистанційної освіти» (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій) – 03.10.22р.

2.Інструктивно-методичне засідання на тему: «Основні напрямки роботи членів методичної комісії в новому навчальному році» (голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму) 28.08.22р.

3.Методичний діалог на тему: Впровадження елементів дуальної форми навчання у підготовку кваліфікованих робітників енергетичного напряму - вимога сучасності» (голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму) -18.11.22р.

4.Інструктивно-методичне засідання на тему: ,,Організаційно-педагогічні умови для забезпечення навчання здобувачів освіти професійного (професійно-технічного) закладу освіти у 2022-2023 н.р.''(голова м/к Новинкіна Н.П. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму)31.08.22р.

5.Методична лабораторія на тему: ,,Інноваційні методики здійснення змішаного та дистанційного навчання'' (голова м/к Новинкіна Н.П. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму) -28.10.22р.

6.Педагогічна майстерня на тему: ,,Створення та впровадження в освітній процес дистанційних навчальних курсів педагогом - запорука підвищення його іміджу''-(голова м/к Новинкіна Н.П. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму) 29.12.22р.

7.Методичний діалог «Організація виховної роботи. Методичне забезпечення»(голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) – 31.08.2022р.

8.Лабораторія досвіду на тему: «Впровадження педагогічних технологій викладачами методичної комісії» (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій) –18.04.23р.

9.Майстер-клас із впровадження онлайн-сервісів у освітній процес (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій) -10.01.23р.

10.Лабораторія з обміну досвідом на тему: «Родина - осередок розвитку особистості» (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) – 09.01.2023 р.

11.Методична скринька на тему: «Формування здоров’язберігаючого середовища в учнівської молоді» (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) – 02.02.2023 р.

12.Скринька ідей «Сучасні виховні технології» (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) – 09.03.2023 р.

13.Методичний діалог «Спрямування виховного впливу закладу освіти на профілактику булінгу» (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) –19.04.2023 р.

14.Конференція на тему: «Формування у здобувачів освіти потреби в здоровому способі життя» (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) – 17.05.2023 р.

15.Методичний діалог на тему: «Підведення підсумків роботи методичної комісії та плани на новий навчальний рік» (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) – 21.06.2023 р.

16.Шевченківські дні - (голова м/к Новинкіна Н.П. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму) – 06.03.23р. – 10.03.23р.

17.Тиждень природничо-математичних дисциплін (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій) –10.04.23р. – 14.04.23р.

18.Тиждень безпеки дорожнього руху (викладач ПДР Пешко Ю.В.) з 15 по 21 травня 2023р.

19.Методичний навчальний чат на тему:«Роль діяльнісного підходу у навчанні професій та предметів професійно-теоретичної підготовки через використання дистанційних технологій» (голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму) – 05. 04.2023р.

семінари:

1.Проблемний семінар на тему: «Інноваційні практики організації освітнього середовищя при підготовці кваліфікованих робітників з професій енергетичного напряму» (голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму) -16. 09.22р.

2.Проблемний семінар на тему: «Роль та місце комп’ютерних технологій та інтернет-джерел на уроках природничо-математичного циклу» (голова м/к Овдєйчук І.І. та члени методкомісії викладачів природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій) –15.02.23р.

3.Проблемний семінар на тему:

,,Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану з використанням технологій дистанційного навчання на уроках предметів суспільно-гуманітарного напряму» (голова м/к Новинкіна Н.П. та педагогічні працівники метод комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму) – 30.01.23р.

4.Семінар з обміну досвідом «Виховна робота класного керівника щодо профілактики правопорушень» (голова м/к Овчиннікова Н.М. та педпрацівники методкомісії класних керівників, вихователів, бібліотекарів) – 22.12.2022р.

5.Семінар-практикум на тему: ,,Пошук шляхів підвищення якості інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей здобувачів освіти на уроках предметів суспільно- гуманітарного напряму'' (голова м/к Новинкіна Н.П. та педагогічні працівники методкомісії викладачів предметів суспільно-гуманітарного напряму) –31.03.23р.

6.Семінар-практикум не тему:«Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки» (голова м/к Меліхов Л.А. та педагогічні працівники предметів та професій енергетичного та предметів соціально-економічного напряму) - 10.03.2023р.

Проведені такі відкриті уроки:

1.Підсумковий урок за І-й семестр з предмета «Технологія креслення» (Вечурко С.І.). – 15. 12. 2022р.

2.Відкритий урок громадянської освіти на тему: «Ефективна комунікація. Роль спілкування в житті людини й суспільства» (Семенчук Л.А.) –19.10.2022р.

3.Відкритий урок математики на тему «Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь» (Гурінчук С.В.) –15.02.23р.

4.Відкритий урок хімії на тему: «Застосування металів та їхніх сплавів» (Овчиннікова Н.М.) –20.02.23р.

5.Відкритий урок математики на тему: «Розв’язування показникових рівнянь» (Король Л.М.) – 22.11.22р.

6.Відкритий урок математики на тему: «Графічне подання інформації про вибірку» (Хомяк Ю.С.) –25.01.23р.

        Із педагогічними працівниками закладу освіти проведені педчитання у нетрадиційній формі:

1.Педчитання-презентація на тему: «Маю досвід у роботі, хочу поділитися…» – 03.01.2022р.     (педагогічні працівники, зокрема, педпрацівники, які атестуються);

2.Педчитання-майстер-клас «Здобуваємо та удосконалюємо навички роботи на платформі HUMAN» – 03.01.2022р (викладач інформатики, методист, інші педагогічні працівники);

3.Педчитання-тренінгове заняття з елементами арт-терапії для педагогів «Відновлення емоційного стану педагога» (педагогічні працівники, практичний психолог Хомяк Ю.С.).

         Вкінці І семестру були проведені ліцейні етапи олімпіад із загальноосвітніх предметів. Всього брали участь у олімпіадах із загальноосвітніх предметів: 195 здобувачів освіти.

В ІІ семестрі були проведені ліцейні етапи олімпіад із предметів професійно-теоретичної підготовки. Всього брали участь: 100 здобувачів освіти.

Учні закладу освіти також брали активну участь в ліцейних етапах конкурсів.

У ліцейному етапіконкурсу знавців української мови імені Петра Яцикавзяли участь 5 кращих здобувачів освіти ліцею: Ковальчук Сергій(12 гр.); СтецюкЯрослав (12 гр.); УрсуХристина (33 гр); Базильчук Олег (32 гр.); Гулько Володимир (32 гр.).

Призові місця посіли:

І місце - Стецюк Ярослав (12гр.);

ІІ місце - Урсу Христина (33 гр.);

ІІІ місце - Базильчук Олег(32 гр.)

Стецюк Ярослав (12гр.) брав участь у обласному етапі. Призового місця не посів.

У ліцейному етапіВсеукраїнського конкурсу учнівської і студентської творчості, присвяченого Шевченківським дням, у номінації «Література» брав участь Моргун Дмитро (31гр.).За результатами ІІ етапу конкурсу однією із кращих визнана і направлена для участі в ІІІ етапі творча робота Моргуна Дмитра (31 гр.) – оповідання «Янгол-охоронець».

       У номінації «Історія України та державотворення»на участь у ІІ етапі поданадослідницька робота на тему: «Крути – бій за незалежність» Савчука Тимофія (33гр.). Призового місця немає.

У ліцейному етапі Мовно-літературного конкурсу ім. Тараса Шевченка взяли участь 5 кращих здобувачів освіти ліцею, а саме, Семенчук Б.П.(32гр.), Тростенюк О.А.(32гр.), Гончарук О.М. (33гр.), Урсу Х.М.(33гр.), Гулько В.С. (32 гр.).

Переможцями виявилися такі здобувачі освіти:

І місце – Урсу Х.М. (33 гр.);

ІІ місце – Гончарук О.М.(33гр.);

ІІІ місце – Семенчук Б.П. (32гр.).

У обласному етапі брала участь  Урсу Х. (33 гр.). Призового місця не посіла.

        У конкурсі-захисті по лінії філії «Професіонали» Житомирського територіального відділення МАНУкраїни брав участь Ковальчук С. (12гр.), призового місця не посів. Керівник: Мішина Т.В. Назва роботи: ,,Фемінітиви в сучасній українській мові».Відділення, в якому проходив захист: мовознавства.  

         Педпрацівниками закладу освіти здійснювалась інформаційно-видавнича діяльність: підготовлено ряд методичних розробок:

1.Методична розробка виховної години на тему «Вітаємо вас, освітяни!»(до Дня вчителя), класний керівник 33 групи Домославська Н.В.

2.Методична розробка виховної години на тему «Збережемо наш скарб – рідну мову!», класний керівник 32 групи Круглян О.В.

3.Методична розробка виховного заходу «Сила та міць вільної країни!» квест до Дня Збройних сил України, класний керівник 31 групи Шатило Ю.Ф., практичний психолог Хомяк Ю.С.

4.Методична розробка виховного заходу «Живи та працюй в Україні!», класний керівник 24 групи Овчиннікова Н.М.

5.Методична розробка виховної години «Україна – єдина країна», класний керівник 11 групи Семенчук Л.А.

6.Методична розробка виховного заходу на тему: «Роду нема переводу», класний керівник 21 групи Овдєйчук І.І.

7.Методична розробка на тему: «Нестандартні уроки як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти» (Овдєйчук І.І.).

8.Методична розробка на тему: «Проєктні технології в освітньому процесі з біології, екології, хімії» (Овчиннікова Н.М.).

9.Методична розробка уроку з математики на тему: «Розв’язування показникових рівнянь і нерівностей» (Король Л.М.).

10.Методична розробка на тему: «Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках географії» (Семенчук Л.А.).

11.Методична розробка на тему: «Дидактичні засоби вивчення інформатики» (Чайка Ю.А.).

12.Методична розробка позакласного заходу з математики «Математична Зоряна година» (Хомяк Ю.С.).

13.Методична розробка уроку «Функції та їх властивості»(Хомяк Ю.С.).

14.Методична розробка уроку з хімії на тему «Типи хімічних зв’язків» (Овчиннікова Н.М.).

15.Методична розробка виховної години на тему: «Подорож у безпечний віртуальний світ» (Чайка Ю.А.).

16.Методична розробка позакласного заходу на тему: «Україна – космічна держава» (Овдєйчук І.І.).

17.Методична розробка позакласного заходу: «Географічний квест «Дослідник»».

18.Методична розробка уроку-квесту з географії на тему: «Сучасна політична карта світу. Головні об’єкти політичної карти. Типологія держав» (Семенчук Л.А.). 

19.Методична розробка на тему: «Ігрові технології навчання на уроках математики» (Хомяк Ю.С.). 

20.Методична розробка на тему: «Професійне спрямування навчання як запорука формування фахової компетентності майбутніх фахівців» (Король Л.М.).

21.Методична розробка на тему: «Використання та впровадження ІКТ на уроках математики» (Гурінчук С.В.). 

22.Методична розробка уроку української мови на тему: ,,Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії'' (Новинкіна Н.П.). 

23.Методична розробка уроку української мови на тему: ,,Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет-поетеса, поетка; директор-директорка, робітник-робітниця та ін.). Іменники спільного і подвійного роду (Мішина Т.В.). 

24.Методична розробка уроку української мови на тему: ,,Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника (зал-зала, птах-птаха, плацкарт-плацкарта тощо) (Мішина Т.В.).

25.Методична розробка уроку української літератури на тему: ,,Роман у віршах ,,Маруся Чурай''. Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.'' (Мішина Т.В.).

26.Методична розробка уроку української літератури на тему:

,,Особливості індивідуального стилю Ліни Костенко''.( Мішина Т.В.).

27.Методична розробка уроку української мови на тему:

,,Письмовий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням'' (Пешко Т.В.).

28.Методична розробка уроку української мови на тему: ,,Наголос. Нормативний наголос. Основні правила наголошування слів. Варіативне наголошування слів в українській мові. Складні випадки наголошування слів'' (Пешко Т.В.).

29.Методична розробка уроку української мови на тему: ,,Контрольна робота Морфологічна норма (рівень стандарту). Тест'' (Пешко Т.В.).

30.Методична розробка уроку української літератури на тему: ,,Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного ,,театру корифеїв'', що став ,,школою життя'' (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр. Популярність ,,театру корифеїв'' в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька'' (Пешко Т.В.).

31.Оповідання ,,Марія'' (Пешко Т.В.).

32.Методична розробка уроку виробничого навчанняз професії: «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».

на тему: «Монтаж, установка світильників з енергозберігаючими лампами» (Степанова І.І.).

33.Методична розробка уроку «Суцільна колективізація України» (Домославська Н.В.).

34.Методична розробка уроку «Голодомор 1932-1933рр. - геноцид українського народу» (Домославська Н.В.).

35.Методична розробка уроку «Українські землі у складі Польщі» (Домославська Н.В.).

36.Методична розробка уроку «Культура на західноукраїнських землях» (Домославська Н.В.).

Педагогічні працівники ліцею друкували свої статті та методичні напрацювання в засобах масової інформації на міському та всеукраїнському рівні, а також у інформаційно-методичному бюлетені „Вісник ПТО” НМК ПТО у Житомирській області.

         На ліцейному таобласному рівні(Овчиннікова Н.М., Гурінчук С.В., Кураченко Ф.Ф. ) вивчено та узагальнено досвіди таких педпрацівників:

1.Досвід Кураченка Федора Федоровича на тему:«Забезпечення успіху професійного навчання шляхом правильного вибору та застосування методів виробничого навчання».

2.Досвід Шатила Костянтина Анатолійовича на тему:«Методика проведення інструктажів у різні періоди виробничого навчання».

3.Досвід Король Людмили Миколаївни на тему:«Місце і роль новітніх технологій навчання у формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти».

4.Досвід Хом'як Юлії Станіславівнина тему: «Застосування різних форм діяльності здобувачів освіти на уроках математики як один із засобів підвищення якості знань».

5.Досвід Шатило Юлії Федорівнина тему: «Формування здоров’язберігаючої компетентності здобувачів освіти».

6.Досвід Домославської Наталії Василівни на тему:«Особистісно-орієнтоване навчання на уроках історії».

7.Досвід роботи Гурінчук Світлани Володимирівни на тему: «Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках математики як засіб підвищення результативності навчання».

8.Досвід роботи Овчиннікової Наталі Миколаївни на тему: «Формування творчих компетентностей здобувачів освіти на уроках природничих дисциплін методами інтерактивного навчання».

9.Досвід роботи Степанчука Миколи Степановича на тему: «Активізація пізнавальної та розумової діяльності здобувачів освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».

10.Досвід роботи Новинкіної Наталі Петрівни на тему: «Використання хмарних технологій дистанційного навчання у процесі викладання української мови, літератури, німецької мови та зарубіжної літератури».

11.Досвід роботи Білоусенко Вікторії Ігорівни на тему:«Впровадження проєктних технологій на уроках англійської мови, з метою поглиблення та вдосконалення знань, умінь та навичок учнів».

Підвищили свою кваліфікацію в цьому 2022-2023 н.р:  

- Соціальний педагог Мошківська І.А. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво наразі відсутнє).

-Практичний психолог Хом'як Ю.С. – тренінг «Управління конфліктами» - обсяг навчального часу – 16 годин, сертифікат CEUME – 22 – 0164 Програма «EU4Skills: кращі навички для сучасної України»

- Практичний психолог Хомяк Ю.С. – воркшоп з підвищення кваліфікації «Організація роботи кар’єрного центру» від CareerHub на основі інтерактивного посібника «Як створити кар’єрний центр?», 26.04 – 05.05.2023 р., сертифікат №156

-Практичний психолог Хом'як Ю.С. – «Школа стійкості», 06.06.2023 р.,fc90dfb4-8299-4b86-b67e-f1c8f2c00697

-Практичний психолог Хом'як Ю.С. – онлайн-курс обсягом 0, 2 кредиту ЄКТС/6 акад. годин «Психологічна безпека дорослих та дітей під час повітряної тривоги у школі», сертифікат 1e91a464f3b544bfbff9033a099ffcfb від 15 червня 2023 року.

-Практичний психолог Хом'як Ю.С. – курс обсягом 80 годин «Протидія та попередження булінгу (цькуванню в закладах освіти)», наданий викладачами курсу через платформу масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus», сертифікат b6939fe9d1f04d48ad3949cc4288823 від 15 червня 2023 року

-Викладач української мови та літератури Пешко Т.В. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО №02139713/339-23), 

-викладач математики Король Л.М. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО №02139713/645-23),

-викладач математики Хомяк Ю.С. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО №02139713/1728-23), 

-викладач української мови та літератури Новинкіна Н.П. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО №02139713/2262-23),

-викладач німецької мови Пешко Т.В. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО №02139713/1744-23),

-викладач німецької мови Новинкіна Н.П. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО №02139713/1742-23),

-викладач громадянської освіти Семенчук Л.А. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО №02139713/5517-23),

-викладач географії Семенчук Л.А. – КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (свідоцтво ЗСО № 02139713/7561-22 ),

-викладач історії та громадянської освіти Домославська Н.В. –Науково-методичний центр професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області (свідоцтво наразі відсутнє),

-Овдєйчук І.І.дистанційно підвищила кваліфікацію під час інтернет-конференції «Пріоритети в освіті: Інформаційна гігієна та медіаграмотність» за напрямами «Критичне мислення», «Медіаграмотність», «ІКТ», «НУШ», «Практичні прийоми» (веб-адреса сторінки інтернет-конференції:

https://naurok.com.ua/conference/link/95 , свідоцтво № К95-672356)

-Король Л.М. – підвищила кваліфікацію за видом «вебінар» (дистанційно) на тему: «Практикум зі створення вебквесту: від розробки до впровадження» (сертифікат № JV577713)

-Овчиннікова Н.М. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates , сертифікат з відзнакою № 626020-808309-14),

-Овдєйчук І.І. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates , сертифікат № 626020-808414-14), 

-Хом'як Ю.С. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат №626021-822088-15),

-Король Л.М. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates , сертифікат № 626021-822511-15),

-Гурінчук С.В. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates , сертифікат № 626022-841936-16),

-Чайка Ю.А. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 683934-880015-21),

-Чайка Ю.А. – дистанційно підвищила кваліфікацію в межах курсу «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (сертифікат № GDTfE-01-16419),

-Пешко Т.В. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 626021-821332-15),

-Чайка Ю.А. – курс «Основи Python програмування»,

-Хом'як Ю.С. – дистанційно підвищила кваліфікацію під час вебінару «Стенд-ап для вчителя: конструктори, ігри, інтерактивні завдання під час очного та дистанційного навчання» за напрямами «Наскрізні навички», «ІКТ», «Практичні прийоми» (свідоцтво № В792-434696 видав ТОВ «На Урок»), 

-Чайка Ю.А. – дистанційний курс навчання школи педагога-початківця на базі НМК ПТО у Житомирській області (сертифікат серія ЖШ № 21/23).

-Меліхов Л.А. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 662556-853040-17),

-Степанчук А.М. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 626022-841874-16),

-Степанова І.І. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 626022-841623-16),

-Рудницький В.І. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 626022-841867-16),

-Дуб Б.О. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 626022-841868-16),

-Кобилинська М.Г. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 662556-852989-17),

-Богдан М.В. – онлайн-курс «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN» (сайт https://www.human.ua/certificates, сертифікат № 662556-852987-17),

-Степанова І.І. – курси EU4Skills, сертифікат від 27 лютого 2023 року,

-Степанова І.І. – дистанційний курс навчання школи педагога-початківця на базі НМК ПТО у Житомирській області (сертифікат серія ЖШ № 21/23).

Також впродовж року педагогічні працівники ліцею проходили стажування: Пешко Ю.В. – ДНЗ «КПАЛ», сертифікат про проходження стажування №12, Вечурко С.І. – ДНЗ «КПАЛ»,   сертифікат про проходження стажування №2, Шатило К.А. – ДНЗ «КПАЛ», сертифікат про проходження стажування №.32, Дуб Б.О. – ДНЗ «КПАЛ», сертифікат про проходження стажування – №18.Невмержицький М.М – ДНЗ «КПАЛ», сертифікат про проходження стажування №25.

         Впроваджено в освітній процес27 інноваційних педагогічних технологій:

Технологія формування творчої особистості, проєктна технологія (фізика, хімія, українська література основи галузевої економіки і підприємництва, основи економіки, економіки підприємства – Овдєйчук І.І., Овчиннікова Н.М., Пешко Т.В., Степанчук А.М.

Технологія навчання як дослідження (хімія, біологія, фізика, українська мова, зарубіжна література, основи галузевої економіки і підприємництва, основи економіки) – Овчиннікова Н.М., Овдєйчук І.І., Пешко Т.В., Степанчук А.М., Мішина Т.В.

Впровадження технології коучингу, акмеологічних технологій (хімія, біологія, фізика, українська мова, зарубіжна література, історія) – Овчиннікова Н.М., Овдєйчук І.І., Мішина Т.В., Домославська Н.В.

Технологія групової навчальної діяльності (інформатика, фізкультура, основи галузевої економіки і підприємництва, основи економіки, математика) – Чайка Ю.А., Степанчук А.М., Гурінчук С.В., Шатило Ю.Ф.

Презентаційна технологія, вікі-технології (інформатика, охорона праці) - Чайка Ю.А.

Технологія інтерактивного навчання (математика, німецька мова, хімія) – Гурінчук С.В., Пешко Т.В., Овчиннікова Н.М.,

Інформаційні технології навчання – усі педпрацівники закладу.

Особистісно орієнтована технологія, технологія розвивального навчання   (українська мова, зарубіжна література, історія) – Новінкіна Н.П., Пешко Т.В., Мішина Т.В. Домославська Н.В.

Модульно-рейтингове навчання – викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки (Пешко Ю.В., Меліхов Л.А., Вечурко С.І.).

Використання вебквестів, хмарних технологій, кейс-технології на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки, інформатики,«Інформаційні технології» –

Степанчук А.М., Чайка Ю.А.

Вивчення зернових сівалок мінімального та нулевого циклу на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки –

Вечурко С.І.

Робота з електронною поштою через вебінтерфейс, використання OneDrive, блогів на уроках інформатики та предмета «Інформаційні технології» – Чайка Ю.А.

Елементи STEAM освіти– Овчиннікова Н.М.

Технологія саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації, підвищення професійно-фахового та індивідуально-особистісного рівня – викладачі.

Технологія методичної мобільності і оновленого способу мислення – викладачі.

Технологія системного застосування компетентнісних, особистісно зорієнтованих технологій в освітньому процесі – викладачі.

Технологія інноваційності та вміння адаптуватися у сучасному освітньому просторі – викладачі.

Технологія критичного мислення – викладачі.

Технологія формування системи цінностей з урахуванням особистих запитів, норм, ситуації та естетичних уподобань для формування духовно-ціннісних орієнтацій здобувачів– викладачі.

Технології дистанційного навчання – усі педагогічні працівники закладу освіти.

        39 інноваційних виробничих технологій:

Використання на уроках виробничого навчання та предметів професійно-теоретичної підготовки у групах електромонтерів світлодіодних ламп: Т-80-23W-6400 К-Е27, А60-005S-T27-10 W 4000R, LEBRON-6W4100 K/480Lm, LED-048-NE-10W, світильників зі світлодіодними лампами: LX3012-06-18N, SDLS-18NLED 220-240 V 18W, SMD-LEDIP20-24W, LBCG45 E27GW, LED-SVU-15-04-121 (70W), реле напруги 20A, автоматичного вимикача диференційного струму AВДТ-32, пристрою захисного відключення ПЗВ-АС220/380 В-50Гц – Степанова І.І., Рибинський Д.В.,Рудницький В.І., Богдан М.В., Кобилинська М.Г., Меліхов Л.А.

Використання на уроках виробничого навчання у групах трактористів інноваційних технологій посіву

Шатило К.А., Дуб Б.О.

Використання на уроках виробничого навчання у групах електрогазозварників сучасних зварювальних інверторних зварювальних апаратів та зварювальних напівавтоматів (напівавтомат «Плазма Mig/ММА-340», зварювальний інвертор «Дніпро М-250», 250 А «Балтик») – Рудницький В.І.

Використання на уроках інформаційних технологій, інформатики мультимедійних засобів навчання: MicrosoftPowerPoint для створення слайдових презентацій та WindowsMovieMaker для створення відеокліпу (потокової презентації); Open-Test

Чайка Ю.А.

Використання свердла ступеневого Дніпро-М Р6М5, трьохгранного хвостовика 4-30 мм, пістолета заклепочного Дніпро-М RV-3 ULTRA 2,4-4,8 – на уроках виробничого навчання в групах здобувачів освіти, які здобувають професію слюсаря-ремонтника – Дуб Б.О.

Застосування сучасних технічних рідин для систем пуску, охолодження, мащення двигунів внутрішнього згорання:

-пускової рідини для швидкого та ефективного пуску бензинових та дизельних двигунів SUPERSTART;

-комплексного очисника паливної системи CLEANER;

-герметика систем охолодження STOP LEAK;

-промивки оливосистем двигуна ABSOLUTMOTORCLEANER;

-присадки для систем мащення двигуна MOTOR Reanimator науроках предметів професійно-теоретичної підготовки в групах здобувачів освіти з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»). Водій автотранспортних засобів (категорія «С»)»– Пешко Ю.В.

Застосування сучасних мінеральних добрив компанії «Українські мінеральні добрива»: азотно-сірчаних та комплексних добрив, на основі сульфату амонію, нітроамофоску компанії «Тетра-Агро», хімічних сполук проти бур’янів: «Слаш», «Тітус», «Євро-Лайтнінг», «Квелекс», сполуки для підсушування рослин перед початком жнивдесикант «ЖАР БТ», системного протруйника насіння і бульб сільськогосподарських культур від шкідників сходів та ґрунтових шкідників «Табу», сучасних стимуляторів росту рослин: біологічного добрива «Ізабіон», біостимулятора «Megafol»,стимулятора росту «Гулівер» Стимул – на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки, зокрема, на уроках предметів «Технологія виконання сільськогосподарських та інших механізованих робіт», «Організація та технологія механізованих робіт» –Вечурко С.І.

Були проведені ряд онлайн-виховних заходів на ліцейному рівні, організовано ряд виставок на рівні ліцею бібліотекарем Степанчук А.М.

Впродовж навчального року майже всі педагогічні працівники ліцею брали активну участь у онлайн-вебінарах. Найактивнішими у вебінарах були Степанчук А.М., Король Л.М., Овчиннікова Н.М., Чайка Ю.А., Гурінчук С.В., Мішина Т.В., Пешко Ю.В.

         Розроблено та впроваджуються 9 інноваційних проєктів:

1.Проєкт на тему: «Вплив синтетичних миючих засобів на здоров'я людини» (Овчиннікова Н.М.).

2.Проєкт на тему: «Вирубка лісів – наслідки для людства» (Овчиннікова Н.М.).

3.Проєкт на тему: «Тіла обертання в тракторі, автомобілі та в їх обладнанні» (Король Л.М.). 

4.Проєкт на тему: «Математика у моїй професії» (Король Л.М.).

5.Проєкт на тему: «Фізика в професії електромонтера» (Овдєйчук І.І.).

6.Проєкт на тему: «Молодіжний сленг у піснях сучасних виконавців» (Пешко Т.В.).

7.Проєкт на тему: «Сім чудес моєї області» (Пешко Т.В.). 

8.Проєкт на тему: "Розповідаємо про Україну" (Мішина Т.В.).

9.Проєкт на тему: "Серце до серця" (Мішина Т.В.).

У закладі освіти здійснюється дослідно-експериментальна робота на тему: «Системний підхід до модернізації освітнього процесу в ЗП(ПТ)О засобами інноваційних технологій». В роботі задіяні дві дослідницькі експериментальні групи, які об’єднують 6 педагогів нашого закладу освіти (Пешко Т.В., Мішина Т.В., Овдєйчук І.І., Овчиннікова Н.М., Хомяк Ю.С., Король Л.М.). В ході досліджень підготовлені презентації проєктів 1-шої експериментальної групи (Овдєйчук І.І., Овчиннікова Н.М., Хомяк Ю.С., Король Л.М.).), які працюють над темою: «Застосування проєктної діяльності як однієї з інноваційних технологій при викладанні природничо-математичних дисциплін» на такі теми: «Вплив синтетичних миючих засобів на здоров'я людини» (Овчиннікова Н.М.), «Вирубка лісів – наслідки для людства» (Овчиннікова Н.М.), «Тіла обертання в тракторі, автомобілі та в їх обладнанні» (Король Л.М.), «Математика в моїй професії» (Король Л.М.), «Фізика в професії електромонтера» (Овдєйчук І.І.); презентація дослідницької роботи 2-ої експериментальної групи на теми: «Молодіжний сленг у піснях сучасних виконавців» (Пешко Т.В.), «Сім чудес моєї області» (Пешко Т.В.). "Розповідаємо про Україну"(Мішиної Т.В.), "Серце до серця" (Мішиної Т.В.).

 Узагальнені досвіди педагогічних працівників-2023

фоны для photoshop
популярные рестораны России