Семінари

НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР НА ТЕМУ: «Професійна майстерність та компетентність класного керівника – провідний аспект навчально-виховного процесу: від творчості до методичного відкриття, від творчих здібностей до креативності»

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Категорія: Сторінки
Створено: Неділя, 04 серпня 2013, 09:20
Перегляди: 5658

 

12 жовтня 2017 року на базі Овруцького професійного ліцею відбулося засідання обласної методичної секції голів методичних комісій класних керівників та вихователів ПТНЗ області на тему:«Професійна майстерність та компетентність класного керівника – провідний аспект навчально-виховного процесу: від творчості до методичного відкриття, від творчих здібностей до креативності»,в якому брали активну участь методист НМК ПТО Чистякова В.П. та 25 представників із різних ПТНЗ Житомирської області. Засідання проходило у формі навчально-практичного семінару.

Ліцей презентувала заступник директора з навчально-виховної роботи

Нестеренко М.М. З метою ознайомлення із формами та видами виховної роботи в ліцеї були відвідані та обговорені відкриті виховні заходи педпрацівників ліцею:

       – круглий стіл на тему:“Я маю право на життя, я гідно мушу жити” (класний керівник Бондарчук Н.В);

– філософський стіл на тему:”Людиною стати — це мистецтво. Анатомія конфліку” (класний керівник Козубенко Ю.С.);

– етнічне свято на тему:”Козацькому роду нема переводу” (класний керівник Шевчук Л.В. та бібліотекар Мошківська А.А.);

 – година запитань і відповідей на тему: ”Вчимося жити в мирі і злагоді” (вихователі гуртожитку Невмержицька Н.Г. та Махова Ю.М.).

Учасники засідання оглянули навчально-матеріальну базу головного корпусу та гуртожитку ліцею. Потім презентували свою роботу з таких питань:

– формування життєвих, соціальних та професійних компетенцій учнів через спільну роботу сім’ї та навчального закладу (голови м/кГВПУНТ, ЧПЛ);

– методика проведення семінару-практикуму з класними керівниками і вихователями: «Профілактика і попередження асоціальної поведінки учнів» (голови м/кОПЛ, ЛПЛ);

– формування позитивної самооцінки дитини – шлях розвитку особистості та її таланту. Роль сім’ї та навчального закладу у створенні позитивної «Я - концепції» дитини» (голови м/к БПЛ, ДНЗ «ЖВПТУ»)

– система роботи класного керівника, вихователяу формуванні та розвитку соціальних, комунікативних, культурних та життєвих компетенцій учнів, творчих здібностей та морально-етичних якостей (голова м/к ДПТНЗ «ВПУ м. Житомира», вихователь ДНЗ «МПЛ»);

– професійна етика та педагогічний такт класного керівника   як засіб педагогічної взаємодії й оптимальний спосіб виховного впливу на особистість учня(голови м/к ДНЗ «НВВПУ», АПЛ);  

– формування в учнів культури поведінки, навчання їх способів розв’язання конфліктів (голова м/к ДНЗ «БВПУ», вихователь БПБЛ);

– особливості виховання дітей знеповних сімей (голови м/к ПТУ №16, ДПТНЗ «РПЛ»).

           Після цього були підведені підсумки роботи секції.

фоны для photoshop
популярные рестораны России